توضیحات درستی برای آگهی‌تون بنویسید

گوگل + پینستر لینکدین Tumblr +

توضیحات آگهی بسیار مهم‌ان، به خریداران کمک می‌کنه تا از محصول شما باخبر بشن و اونا رو ترغیب به خرید میکنه. منظور از توضیحات این نیست که فقط بگیم چه جنسی برای فروش داریم، چرا که این کار کمکی به فروش شما نمی‌کنه. این کار سوالات متداول مخاطب‌هایی رو که پتانسیل خرید بالایی دارن رو بی‌جواب می‌ذاره که این کار باعث از بین رفتن اعتماد مشتری و عدم خرید آگهی شما می‌شه.

 

یک توضیح خوب برای آگهی باید شامل چی باشه؟

همه چیزهای محصول رو توضیح بدید. نه تنها اطلاعات کامل مشتری رو به خرید ترغیب می‌کنه بلکه به ما هم کمک می‌کنه تا آگهی شما رو برای دیگران هم در نتیجه جست و جوها و هم در نمایش کالا های مشابه راحت‌تر به کاربران نشون بدیم. هر چی تعداد بیشتری آگهی از شما ببینن شانس فروش شما بالاتر می ره، چون با این کار شما می‌تونین سلیقه‌های بیشتری رو به آگهی‌تون جذب کنین.

تمامی معایب اون وسیله‌ی خودتون رو توضیح بدین. مهم نیست چقدر کوچیک یا بی‌ارزش باشه، اگه این کار رو نکنین نتیجه‌اش نارضایتی مشتریاتون می‌شه و امکان خرید مجدد از شما هم کم می‌شه.

 

تا جایی که می‌تونین از کلمه‌های کلیدی مرتبط استفاده کنین. فقط به بردن اسم برندهای مرتبط اکتفا نکنین.

نمونه درست : شلوار جین زارا

نمونه غلط : شلوار جین زاز – شلوار زارا – سامسونگ – ال جی

 

 

اشتراک:

درباره نویسنده

رامین صفاری

رامین 29 سالشه و چند ماهی هست که به عنوان مدیر مارکتینگ داره با وینک همکاری می‌کنه، البته یه جورایی آچار فرانسه وینک هم هست و همه جور کاری از دستش بر‌می‌آد. کلی هم حساسه رو نگارش و املا کلمه‌ها و یدونه نیم فاصله هم از زیر دستش در نمی‌ره و واسه همین هر مطلبی هم که بقیه بنویسن یک دور از زیر دست رامین باید رد کنیم.

کامنت بذارین