نکته هایی برای فروش

0
185

اینجا میخوام به دو سوال پرتکرارتون پاسخ بدم

  • چکار کنیم تا فروش بیشتر داشته باشیم ؟
  • بروزرسانی آگهی چیه و چه تاثیری در فروش داره ؟

 

  • چکار کنیم تا فروش بیشتر داشته باشیم ؟

 

خریدار می‌خواهد برای اطمینان از امینت خرید خود با راهی قابل پیگیری هزینه را پرداخت کند و از محصول و خدمت خود استفاده کند. وظیفه شما حل این دغدغه است.

پس لطفا در صورتی که میخواستند از درگاه پرداخت کنند ، امنتناع نکنید زیرا باعث شک آن ها و منصرف شدن از خرید میشود.

  • بروزرسانی آگهی ها

آگهی های ثبت شده قدیمی تر رو بروزرسانی کنید

بروزرسانی کالا ها باعث میشه کالای  قدیمی ترتون مجدد در بالای صفحه و صفحه اصلی نمایش داده بشه

که این کار شانس فروش و دیده شدن آگهی رو بیشتر میکنه .

  • وقت شناسی :

وقت شناسی نشانه ی احترام شما به خریداران است

سعی کنید در کوتاه‌ترین زمان به سوالات پاسخ دهید این امر سبب دیدن میزان احترام شما برای خریدار می‌شود. 

  • پیگیری و عمل کردن به وعده

آن طور که از بسیاری از خریداران شنیده ایم مشکل عمده و دائمی آن ها این است که فروشندگان به قولی که می دهند عمل نمی کنند و پیگیر آن نیستند.

خریداران آن قدر با بدقولی و پیگیری نکردن از طرف فروشندگان مواجه بوده اند که اگر شما این عادت خوب را در خود تقویت کنید امتیازهای زیادی کسب خواهید کرد.

قانون اصلی در این موارد این است که به محض اینکه متوجه می شوید تأخیر خواهید داشت اطلاع دهید.
همواره زمانی که به خریدار قول داده اید که به او اطلاع خواهید داد ، عکس بیشتر ارسال خواهید کرد و یا اندازه دقیق را ارسال خواهید کرد  این کار را بکنید، حتی اگر مجبورید به آن ها بگویید که هنوز فرصت انجام  (که خواسته ی آن هاست) را به دست نیاورده اید و بعداً به آن ها اطلاع خواهید داد. وقتی به خریدار قولی می دهید در ذهن او انتظاری ایجاد می کنید که امکان تحققش مشکل است. در این شرایط بهترین روش این است که به خریدار وعده ای بدهید که مطمئن هستید انجام می شود، نه اینکه امیدوارید انجام شود.

اگر در شرایطی قرار داریم که واقعا نمی توانیم کاری برای خریدار انجام دهیم به او توضح بدهیم مهم این است که خریدار احساس مسئولیت و تعهد ما را درک کند.

  • لحن دوستانه

کلمات و جملات نقش مهمی در میزان فروش شما دارد و نحوه درست صحبت کردن با خریدار جزء یکی از مهم‌ترین بخش‌های فروش است. 

  • ارتباط خوب با خریدار

از دلایل عمده خرید دوباره خریدار نحوه ی برخورد با خریدار است خریداران، نحوه ی برخورد شما را به خاطر می سپارند

اگر خریدار از طرز صحبت شما رضایت داشته باشه سبب افزایش فروش می‌شود ولی اگر عکس این باشد و از طرز برخوردا شما ناراضی باشد سبب کاهش میزان فروش می‌شود و این یک امتیاز منفی برای شما و کسب و کارتان است.

  • نواوری در مدل عکاسی

از تصاویر با کیفیت برای نمایش محصولات خود استفاده کنید. بیشترین تاثیر نوع محتوا‌ها روی مغز محتوای تصویری است پس می‌توان نتیجه گرفت برای افزایش فروش خود باید از تصاویر با حداکثر کیفیت استفاده کنید.

  • بسته بندی و ظاهر زیبای محصولات

بسیاری از فروشندگان محصولات خوبی را با ظاهری بد و نامرغوب برای خریدار ارسال میکنند  که این ظاهر تضمین کننده ی موفقیت محصول نیست.

بسته بندی ها  باید بسیار جذاب و کاملاً در معرض دید باشد برای خیره کردن چشم ها، رنگ درخشان تری در بسته بندی به کار ببرید

جملات دوستانه و زیبا در سطح بیرونی بسته بندی ها بنویسید

جلوه ی بهتری به آن ها بدهید مطمئن شوید که محصول شما طوری است که آن ها به داشتن آن احساس افتخار خواهند کرد و از خرید خود خرسند خواهند شد

  • محتوی مناسب و کامل برای کالا

سریع ترین ، آسان ترین و ارزان ترین راه بازاریابی استفاده از  از برچسب هایی ساده (اما جذاب) با چاپ رنگی ست تا بهترین ویژگی محصول را نمایش دهد

بهترین ویژگی محصول تان را پیدا کنید. سپس عبارتی کوتاه بسازید که این ویژگی را به خریداران انتقال دهد

شفاف سازی در مورد اینکه هر محصول چه کاری و برای چه کسی انجام می دهد، تفاوت ها و موارد مصرف هر یک را توضیح دهید

همه به دنبال خاص بودن و داشتن چیز‌های هستند که آن‌ها را از بقیه متمایز کند و برای این امر دست به هر کاری می‌زنند

  • نهایی کردن فروش

نهایی کردن فروش کار اسرارآمیزی است. بهترین زمان نهایی کردن فروش وقتی است که خریدار رضایت کامل خود را نشان می دهد

بعضی خریداران تمایلی به اتخاذ تصمیم خرید ندارند. از زیر آن شانه خالی می کنند، کار را به تعویق می اندازند یا روی نکات بی اهمیت تمرکز می کنند. محکم باشید. به خریدار کمک کنید مشکلش را حل کند و تصمیم بگیرد

مستقیم روی قیمت کالا تاکید نداشته باشید نگویید «قیمت این قدر است». بیشتر بر ارزش تمرکز کنید نه هزینه، اما صحبت درباره قیمت را هم فراموش نکنید

  • تضمین رضایت

. یکی از قانون‌های خرید و فروش، شرایط پس دادن پول خریدار در صورت نداشتن رضایت خریدار است که باعث اعتماد سازی در خریدار می‌شود

این امر سبب اعتماد خریدار به شما و کسب و کار شما می‌باشد

  • ارسال به موقع و سریع

شما باید بتوانید محصولی که خریدارتان سفارش داده را در کوتاه‌ترین زمان به دستش برسانید این بسیار مهم است.

  • ست بفروشید
  • خیلی وقت ها کاربران برای یک مناسبت میخواهند لباس بخرند در صورتی که شما لباس های خود را به صورت ست نیز بفروشید جذابیت آگهی شما بالا میرود و احتمال فروش بیشتر می‌شود.

مانند فروش کفش و جوراب باهم یا فروش شومیز و شلوار با هم.

  • حراج فصلی

. طبیعت انسانی به ما می گوید که وقتی چیزی کمتر و یا تنها برای مدت زمان کوتاهی در دسترس است، ما انگیزه بیشتری برای سریع خرید کردن داریم.

  • تخفیف

یکی از جملاتی که با ذهن خریداران شما بازی می‌کند، تخفیف است. این که خریداران شما محصولات شما را با قیمت کمتری بتوانند بخرند مایه خوشحالی آن‌ها می‌شود. به‌علاوه جمله تخفیف برای بعضی از خریداران شما که توانایی خرید را نداشته‌اند فرصت خوبی است که از محصولات شما استفاده کنند.

این تخفیف‌جزئی باعث افزایش چشمگیر خریدارانی که تا الان به هر دلیل مانند عدم توانایی مالی و یا منصفانه ندانستن قیمت‌ها به سمت شما می‌شود و سبب افزایش فروش بسیار بالا می‌گردد.

البته باید به زمان و میزان تخفیف دقت کنید، تخفیف بیش اندازه موجب می‌شود خریداران فکر کند که محصول شما ارزش خرید ندارد و شما فقط درصدد هستید که محصول خود را بفروشید این عامل باعث کاهش فروش شما می‌شود.

  • پاسخ کامل به سوالات و کامنت ها

زمانی که خریدار در سردرگمی برای خرید یک محصول است و سوالاتی از شما درباره محصول می‌پرسد باید طوری جواب بدهید که به‌علاوه این که دودل بودن خریدار رفع شود به شدت احساس نیاز به خرید این محصول کند و در خرید تعلل نکند.

  • هدیه در خرید

اغلب افراد به دنبال محصولات رایگانی هستند که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. شما با رایگان توزیع کردن بعضی از محصولات خود می‌توانید کیفیت کار خود را به خریداران نشان دهید و احساس رضایت، اعتماد و وفاداری را در خریدار خود بیفزاید این امر سبب جذب خریداران برای استفاده از تمام محصولات و خدمات شما می‌شود حتی اگه آن را لازم نداشته باشند، از این جمله غفلت نکنید.

  • هدیه

در یک مناسبت خاص به خریدارانتان هدیه بدهید .

  • ثبت مستمر ایتم

این امر باعث میشود بیشتر مورد توجه قرار بگیرید

  • از ثبت ایتم های خارح از دسته بندی خودداری کنید این امر موجب میشه از سمت کاربران مسدود بشین و شانس دیده شدن ایتم هاتون کمتر بشه

حق با شماست

این جمله نشان دهنده این است که شما برای نظرات خریدار ارزش خاصی قائل هستید و به خریدار نشان می‌دهد که وجود او برای شما ارزشمند و امری حیاتی است.

  • تشکر

تشکر از خریدار نشان دهنده این است که شما برای خریدار ارزش قائل هستید و از خریدار برای این که شما را انتخاب کرده سپاس گذارید این جمله کوچک حس رضایت و وفاداری را در خریدار ایجاد می‌کند و خریدار را از این که توانسته به شما در ادامه دادن کسب و کارتان کمک کند خشنود می‌سازد. از گفتن این جملات غفلت نکنید.

 

  • بروزرسانی آگهی چیه و چه تاثیری در فروش داره

بروزرسانی کالا ها باعث میشه کالای  قدیمی ترتون مجدد در بالای صفحه و صفحه اصلی نمایش داده بشه

که این کار شانس فروش و دیده شدن آگهی رو بیشتر میکنه

برای بروزرسانی کالاها  لازمه که اعتبار درون برنامه ای داشته باشید

و حالا خبر خوب اینکه از این پس شما می‌تونید اعتبار رو خریداری کنید

برای خرید اعتبار کافیه که روی گزینه ی خرید اعتبار بزنید و بسته ی مورد نظرتون رو اتخاب کنید

 

 

  • در صورتی که فروشنده ای به موقع پاسخ ندهد به پشتیبانی اطلاع بدین تا با فروشندگان تماس بگیریم

ارسال کامنت

Please enter your comment!
Please enter your name here